درباره وبلاگ


فرقه ما با سایت هایی که ازشون کپی میکنیم اینکه شما میتونین تمامه چیز هایی که میخاین بدونه مطالبه اضافه پیدا کنین و دانلود کنید شما میتونین از منویی سمته چپ از قسمته موضوعات مطلبه را پیدا کنید .با تشکر فرهنگ مدیر سایت .
موضوعات
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 215
بازدید هفته : 395
بازدید ماه : 391
بازدید کل : 50312
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس

DOWNLOAD GAME-DGA
DOWNLOAD ALL GAME HERE

 

 FIFA Soccer 12 نام نسخه جدیدی از بازی پرطرفدار فوتبال می باشد که هر سالهhttp://p30world.com/p30images/2/1390/7.7/fifa-box.jpg توسط کمپانی محبوب Electronic Arts منتشر می شود. این بازی را می توان رقیب سر سخت بازی PES معرفی نمود که هر ساله نسخه جدیدی منتشر می کند که در چند سال اخیر بازی فیفا نسبت به PES موفق تر بوده چون هر سال دست به تغییرات گوناگونی در بازی می زند که باعث جذاب تر شدن بازی می شود. بار دیگر در این ویرایش تغییراتی صورت گرفته که می توان به تغییر موتور فیزیکی و بهبود در هوش مصنوعی بازی اشاره نمود.در چند نسخه گذشته سری بازی های FIFA شاهد کنترل خوبی بودیم، اما در این شماره بازیکنان واقعاً حس کنترل کردن توپ و حرکت با آن را احساس خواهند کرد. گرافیک و مدل سازی بازی نیز دست خود تغییراتی بوده که با کمی دقت متوجه این موضوع خواهید شد. این بازی بروی پلتفرم هایXbox 360, Playstation 3, Nintendo Wii, PSP,DS و PC منتشر شده است.
منبع:p30world


ادامه مطلب ...


 Silent Evil: Kate's Rescue یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. Kate به طور مرموز و مشکوکی گم شده است. شخصیت اصلی این بازی باید با استفاده از هوش خود و حل معماها در این بازی دوست خود را نجات دهد. بازی دارای گرافیک بسیار زیبایی می باشد. امیدواریم بازی Silent Evil: Kate's Rescue مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Silent Evil Kates Rescue دانلود بازی ماجرایی Silent Evil: Kates Rescue برای PC

 

 

منبع:downloadha



ادامه مطلب ...


 Fim Motor pack بازی دلهره آور مسابقات حرفه ای موتورسواری FIM Speedway Grand Prix 4

منبع:downloadha

 

بازی های ورزشی به خصوص سبک Racing و موتورسواری طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند وبه جرآت می توان گفت سالیانه چندین بازی  از کمپانی های مختلف و در سبک های متفاوت ارائه می شود. بازی موتورسواری در جاده های سریع السیر جهان یا FIM Speedway Grand Prix 4 عنوان بازی جدیدی از کمپانی Techland Sp و Excalibur Publishing می باشد، که بی شک یکی از بهترین های این سال در سبک Racing-Motorcycles نامگذاری می شود. در نسخه های قبلی که محبوبیت چندانی نیز نداشت شاهد برخی نواقصات در بخش گیم پلی، گرافیک و … بودیم که با ارائه این نسخه از جانب کمپانی سازنده تمامی این نواقصات بازبینی شده و قدرت بازی افزایش یافته است. فصل های جدیدی از مسابقات، جاده های متفاوت و حرفه ای مخصوص مسابقات با طراحی های زیبا و پیست های مخصوص برگزاری مسابقات از جمله نقاط بازبینی شده می باشند. یکی از امکانات جالب این بازی که نباید ناگفته بماند، امکان خرید قطعات و ارتقاء موتور در بازی و پس از مراحل تعیین شده است، در صورت نیاز می توانید موتور خود را تعویض کرده و از بین چندین مدل از انواع موتورها یکی را انتخاب و پا به دنیای مسابقات بگذارید. تأثیرات آب و هوایی نیز در طول مسیر مسابقه باعث لغزندگی، ایجاد موانع و … خواهد شد و این نشانگر واقعیت بینی در طراحی بازی می باشد. آماده هیجان و سرعت دیوانه وار باشید !  هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از سایت بزرگ دانلودها دریافت نمائید.

 

|نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی شاهزاده فارسی 3 برای کامپیوتر - Prince Of Persia 3

نسخه سوم بازی یکی از زیباترین بازی های رایانه ای به شمار می رود.انصافا شاهزاده ایرانی 3 صحنه هایی را با خود به همراه دارد که من به شخصه در بازی نظیر آن ندیده ام.این بازی محصول سال 2005 است و در آن زمان یکی از بهترین و زیباترین بازی های همان سال شناخته شد و توانست جوایز متعددی را از آن خود کند. بازی از هر لحاظ پیشرفت قابل توجهی داشته نظیر گرافیک بسیار عالی کار شده و واقعا صحنه های بکری را برای شما به وجود خواهد آورد.محیط بازی را شاید بتوان گفت بهترین رکن بازی محسوب  می شود به این دلیل که شهر بابل مکانی است که بازی در آن اتفاق می افتد و شما به طور کامل با جزییات شهر و عظمت ایران باستان آشنا خواهید شد. شما در بازی یک همراه هم خواهید داشت که در ادامه بازی به شما اضافه می شود و کمک های موثری را ایفا می کند.امکانات بازی بسیار زیاد است نظیر فنون جنگی که هرچه جلوتر میروید بیشتر فنون را فرا خواهید گرفت که تعداد آن ها از انگشتان دست هم فراتر می رود. این بازی ماجرایی هم اکنون از ادامه مطلب سایت پاتوق یوآماده دریافت است.



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی کامپیوتر کم حجم و بسیار مهیج تارزان Tarzan PC Game

 

 

Disney نام شرکت سازنده کارتون بسیار زیبای تارزان می باشد که این کارتون خاطرات زیادی را برای اکثر افراد زنده می کند. این کارتون بسیار زیبا و پربیننده و خاطره انگیز که شخصیت بسیار محبوب و جذابی به نام تارزان داشت همواره در یاد علاقمندان به این کارتون باقی است. شرکت Disney که سازنده این مجموعه کارتون زیبا می باشد ، این بار بازی این کارتون زیبا را منتشر کرده که با همان سبک جذاب و دیدنی و پر هیجان تارزان می باشد. با تجربه این بازی دچار تب جنگل می شوید، از ویژگی های این بازی گرافیک با وضوح بالای سه بعدی آن است. برای اولین بار یک کاراکترانیمیشنی دوبعدی دیزنی به صورت یک کارکتر سه بعدی برای بازی با استفاده ازسی دی رام تغییر شکل پیدا می نماید. کاراکترهایی که در این بازی از فیلم حضور دارند ، می توان تارزان کوچک، تارزان بالغ ، جین، ترک، و Tantor را نام برد. با بیش از دو جین حرکت های عالی، تارزان می تواند به سرعت بدود، بپرد، از درخت ها بالا رود،شنا نماید، با یک نیزه به نبرد بپردازد، برروی یک پرنده سوار شود، برروی پشت فیلها د میان جنگل سروصدا کند، برروی درختان بید بچرخد، وبرروی درختان به گشت وگذار بپردازد. صداهای شگرف جنگل باعث می شوند تا جوی از ماجراجویی در هنگامی که در جنگل مشغول کشف چیزهای جدید هستید ، ایجاد نماید که البته این صداها از فیلم گرفته شده اند.

 

برخی از ویژگی های این بازی زیبا :

  • - تجربه و لذت انجام حرکات با شخصیت جذاب تارزان
  • - پیشرفت و موفقیت در بازی به صورت مرحله ای
  • - مشاهده داستان هایی مانند کارتون تارزان در جنگل
  • - نسخه بدون نیاز به نصب و پرتابل
  • - حجم مناسب به نسبت بازی های مشابه
  • - قابلیت اجرا بر کلیه سیستم ها
  • - سبک جذاب و هیجان انگیز بازی
  • - گرافیک و محیط بسیار جذاب بازی

 



ادامه مطلب ...


 

Blocks That Matter یک بازی پازل/پلتفرمر است که در آن یک ربات کوچک به زیر زمین سفر میکند تا خالق خود را که توسط شخصی ربوده شده را نجات بدهد.این ربات کوچک قادر است بلوک ها را مته بزند،آنها را جمع آوری و در فرمی دیگر قرار دهد.



ادامه مطلب ...


 دانلود رایگان بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Rio v1.2.2

این بازی از mihandownload کپی شده. 

 

نام بازی: Angry Birds Rio v1.2.2
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
سال انتشار: March 4, 2011
نوع  فایل : کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: EXE
ناشر: Rovio Mobile
حمایت توسط : Rovio Mobile
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین:دارد

Angry Birds Rio جدیدترین نسخه از سری بازی های فوق العاده زیبای پرندگان خشمگین هست که در تاریخ 4 مارچ سال 2011 میلادی توسط کمپانی Angry Birds Rio ساخته و منتشر شد. پرندگان خشمگین (به انگلیسی: Angry Birds) یک بازی ویدیویی فکری، ساختهٔ راویو موبایل، که در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت چیلینگو برای پلی‌استیشن همراه و ویندوز منتشر شده‌است.در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیر کمان به سمت سازه‌هایی‌ پرتاب میکنند، با هدف اینکه خوک‌هایی‌ که درون آنها پناه گرفته اند را نابود کنند. این بازی در سال ۲۰۰۹ در اپل آی‌او‌اس منتشر شد. ۱۲ میلیون کپی از این بازی از اپ استور خریداری شده است. Angry Birds Rio v1.2.2 نسخه ای دیگر از سری بازی های پرندگان خشمگین میباشد که در طی آن پرندگان خشمگین دستگیر و در قفس زندانی شده اند و از راهی به ریو منتقل شده اند.آنها دوستان جدید خود را ملاقات می کنند و با همکاری یکدیگر در پی فرار از یک انبار متروکه به جنگل سبز میباشند.
دانلود رایگان بازی Angry Birds Rio v1.2.2 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


 دانلود رایگان بازی Hard Reset

 

این بازی از mihandownload کپی شده. 

.| دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود |•.

نام بازی: Hard Reset
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / 3D / 1st Person
سال انتشار:2011 
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng/Ger/Pol/Rus
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Flying Wild Hog
حمایت توسط : Flying Wild Hog
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

نسخه نخست ، تست شده همراه با کرک سالم بازی Hard Reset هم اکنون  آماده دریافت هست.این بازی در سال 2011 میلادی توسط کمپانی Flying Wild Hog ساخته و منتشر شد.ترکیبی خیره کننده از انوانع ژانر ها را در این بازی شاهد باشید.داستان فوق العاده جذاب گیمر را تا انتهای بازی همراهی میکند.داستان از آنجا شروع می شود که پیشرفت به سزای تکنولوژی ، آدمی را وسوسه ی قدرت نموده و سرانجامی تلخ را سبب میشود.تکنولوژی ای که عامل ایجاد ماشین ها و دستگاه هایی شده است که در این بازی رو در روی خالق آن ، یعنی انسان ایستاده و قصد نابودی آن را میکند. البته این نکته را نیر باید در نظر بگیریم چنین داستانی یک داستان تکراری ِ موفق هست نه چیزی بیشتر ! بار ها چنین داستانی در بازی های دیگری دیده شده است .شاید موفقیت آن بازی های عاملی برای جذب سازندگان به این نوع از بازی های شده است. گیمر وظیفه ی کنترل کرکتر اصلی بازی به نام CLN-16 را دارد. وی یکی از ماموران امنیتی و مخفی هست که در هنگام گشتزنی در شهر ، شاهد صحنه ای مشکوک میشود. این صحنه چیزی نیست جز قتل عام عده ی بسیار زیادی از مردم بی گناه توسط ربات ها و سازه های بشری !...

 



ادامه مطلب ...


 


دانلود رایگان بازی Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

 

این بازی از mihandownload کپی شده. 

.| دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود |•.

 

نام بازی: Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / 3D / 1st Person
سال انتشار: 13 September 2011 
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Tripwire Interactive
حمایت توسط : Tripwire Interactive
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad یکی از جدیدترین بازی های تازه منتشر شده هست که در تاریخ 13 سپتامبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی نام آشنای Tripwire Interactive منتشر و توسط استودیوی 1C Company با پشتیبانی Tripwire Interactive ساخته و حمایت شد.بازی Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad حول محور جنگ های جهانی 2 میباشد. Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad عنوانی موفق در ژانر شوتر چند نفره بر اساس تاکتیک های جنگ های جهانی هست.موتور گرافیکی بازی همان طور که میشود حدس زد Unreal Engine 3 هست . در این بازی ویژگی های مبتکرانه و کارآمد رئالیسم همراه با تجربه ی بی نظیر تیراندازی تاکتیک های بی نظیری  را ارائه میدهد. Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad تمامی تمرکز خود را بر نبرد نبرد استالین و نبرد های اطراف آن گذاشته است. طرفین درگیر در این جنگ آلمان و روس هیت که تاریخ آغاز این جنگ از جولای 1942 تا فوریه 1943 رخ می دهد/حکومت استالین آثار ماندگار بسیاری داشت که تا پایان دولت شوروی در آن باقی ماندند گرچه مائوئیست‌ها، خوجه ئیست‌ها، آنتی رویزیونیست‌ها و بسیاری دیگر او را آخرین رهبر سوسیالیست واقعی در تاریخ اتحاد شوروی می‌دانند و عروج خروشچف و استالین زدایی پس از استالین را «رویزیونیسم» می‌خوانند. استالین مدعی بود که سیاست‌هایش بر مارکسیسم-لنینیسم بنا شده‌اند اما اکنون نظام اقتصادی و سیاسی او را بیشتر استالینیسم می‌خوانند. (گرچه بعضی از طرفداران استالین با این عنوان مخالفند)....
دانلود رایگان بازی Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....




ادامه مطلب ...


 حتما شما هم نام سوپر ماریو را شنیده اید، شخصیت دوست داشتنی بازی های کلاسیک و قدیمی… هم اکنون می توانید نسخه جدید این بازی بسیار زیبا را که دارای حجم بسیار مناسبی می باشد را از وب سایت دانلودها دریافت نمایید. این بازی مخصوص ویندوز می باشد.

 

Super Mario the Dark Dungeon بازی فوق العاده زیبای Super Mario the Dark Dungeon 1.0

 

این بازی کپی شده از downloadha .



ادامه مطلب ...


 Angry Birds بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۰ میلادی می باشد که دارای ۱۹۵ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است. امروز ، نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds v1.5.2 عرضه شده است. این نسخه از بازی تغییراتی در آن ایجاد شده و بسیاری از مشکلات بازی برطرف شده است. شما می توانید این نسخه از بازی را برای کامپیوتر به همراه کرک تست شده و سالم از هم اکنون از وبسایت دانلودها به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 angry دانلود بازی Angry Birds v1.5.2 برای PC

این بازیکپی شده از downloadha .

 



ادامه مطلب ...


 در این بازی می توانید به جای یک کشاورز قرار بگیرید و تجربه های کشاورزی را بدست آورید! در این بازی محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان، آن ها را برای بدست آوردن سود می فروشید. با یک کلیک می توانید خاک حفر کنید، محصولات خود را بکارید و میوه هایی که برای رشد آنها زحمت کشیده اید را برداشت کنید. پس از این، کار شما افزایش یافته چرا که نیازهای مردم افزایش می یابد. شما می بایست دامنه تولیدات خود را بیشتر کرده و مواد غذایی بیشتری چون پنیر، بستنی، کیک و … را به مغازه ها بفروشید. این بازی قابل حمل بوده و تنها با یک کلیک اجرا شده و نیاز به هیچگونه نصبی ندارد.

 

Virtual Farm 2 تجربه مزرعه داری و کشاورزی با بازی بسیار زیبای Virtual Farm 2

 این بازی کپی شده از downloadha .

 



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی  جدید Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters

این بازی از mihandownload کپی شده. 

نام بازی: Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Golf) / 3D
سال انتشار: September 6, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : Electronic Arts
درجه بندی سنی : E
قابلیت آنلاین:دارد

بار دیگر شاهد عنوان جدید از کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز هستیم.نام این عنوان بازی فوق العاده زیبای Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters هست . بازی در تاریه 6 سپتامبر سال 2011 میلادی منتشر شد . همان طور که از اسم بازی واضح هست ،بازی بر محوریت ورزش زیبای گلف و لیگ های برتر آن می چرخد.برای اولین بار در بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters گیمر موفق به ایجاد یک رقابت کاملا واقعی و سه بعدی با ستارگان بازی گلف ایجاد نماید. خاستگاه گلف سرزمین اسکاتلند است. این بازی از چندین سده پیش در بریتانیا بازی می‌شده است. مشهورترین و قدیمی ترین زمین گلف جهان در شهر سنت اندروز در اسکاتلند قرار دارد و نخستین قوانین رسمی این رشته در شهر ادینبورگ پایتخت اسکاتلند نوشته شده است.بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters یک شبیه ساز بسیار موفق نیز هست.عنوانی که در آن گیمر احساس حضور در زمین ورزشی را حس میکند.تمرین های خود را به بهترین شیوه انجام دهید.رژیم غذایی خود را فراموش نکنید .سپس منتظر مسابقات بزرگ باشید تا بتوانید استعداد های خود را شکوفا کنید.گرافیک عالی و حجم مناسب و صدا گذاری فوق العاده  ، یک بازی فوق العاده حرفه ای را در اختیار گیمر قرار داده است و توصیه بنده دریافت این بازی هست.

دانلود رایگان بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters به همراه تعدادی پیش نمای در ادامه مطلب
...



ادامه مطلب ...


دانلود بازی جزیره مردگان Dead Island

.این بازی از mihandownload کپی شده. 

| دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود |•.

نام بازی: Dead Island
پلتفورم : pc
ژانر: action / FPP
سال انتشار: September 6 , 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Deep Silver / Koch Media
حمایت توسط : Techland
درجه بندی سنی : +17
پلی مد : single / multiplayer
مولتی پلی : Internet
قابلیت آنلاین:دارد

Dead Island عنوان یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در سپتامبر سال 2011 میلادی میباشد .این بازیتوسط کمپانی Deep Silver / Koch Media منتشر و توسط استودیوی Techland ساخته و حمایت شد .بازی توسط موتور گرافیکی Chrome Engine به دنیای گیم معرفی شد ! اگر بخواهیم بازی Dead Island را در یک جکله معرفی کنیم باید بگوییم Dead Island یک بازی اکشن موفق هست که محدودید در آن معنا ندارد .بازی ترس را به گیمر میچشاند .کرکتر هایی تحت عنوان رامبی ها وظیفه این کار را بر عهده دارند.در بازی Dead Island گیمر از همان ابتدا میتواند یکی از 4 کرکتر طراحی شده را انتخاب کند و تا آخر بازی و پیشبرد آن و خلق صحنه های بصری و در نهایت دنبال کردن داستان، پا با پا این کرکتر پیش برود. این 4 کرکتر هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و ویژگی های مشابه بین این 4 کرکتر کم دیده شده است.شخصیتی تحت عنوان Greg  در نمایشگاه ای3 سال 2011 میلادی به نمایش عموم در آمد که در آن این کرکتر چاقویی در اختیار دارد که میتواند توسط آن دشمنان و زامبی ها را مورد هدف قرار داده و سهم به سزایی در نابودی آنها داشته باشد.هم اکنون نسخه استیم این بازی داز میهن دانلود آماده دریافت میباشد
دانلود رایگان نسخه بازی Dead Island به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

 



ادامه مطلب ...


 دانلود رایگان بازی جدید فوتبال تکاملی حرفه ای Pro Evolution Soccer 2012

این بازی از mihandownload کپی شده.

 
.| دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود |•.

نسخه تست شده ، کامل ، ریپک شده ، همراه با کرک + لینک کمکی مستقیم از Rapidshare

| آپدیت اول + پچ مخصوص اضافه کردن  گزارشگر انگلیسی ،  افزوده شد |

نام بازی: Pro Evolution Soccer 2012
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Soccer) / 3D
سال انتشار: September 27 , 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Konami
حمایت توسط : Konami Computer Entertainment Tokyo
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

همان طور که اعلام شده بود نسخه کامل و ریپک شده ی بازی Pro Evolution Soccer 2012 را برای کاربران میهن دانلود آماده کرده ایم. این بازی یک رقیب جدی برای بازی فیفا 12 هست.شاید دلیل انتشار همزمان این دو بازی ایجاد یک حس رقابت بین گیمر ها برای انتخابی شایسته بین این دو بازی باشد.همان طور که در جریان هستید این بازی توسط یک شرکت ژاپنی به نام کونامی (به ژاپنی: コナミ株式会社 Konami Kabushiki-gaisha، به انگلیسی: Konami) برای اولین بار در سال 2001 میلادی منتشر شد.ترجمه ی عبارت Pro Evolution Soccer 2012 ، فوتبال تکامل حرفه ای میباشد که این بازی در تاریخ سپتامبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی کونامی منتشر و توسط استودیوی Konami Computer Entertainment Tokyo ساخته و حمایت شد.اگر منصفانه بخواهم به این بازی نگاهی داشته باشم باید عرض کنم که این بازی Pro Evolution Soccer 2012 نسبت به Pro Evolution Soccer 2011 تغیرات زیادی را داشته است .این درست بر خلاف فیفا 2012 میباشد.به محض ورود به بازی متوجه میشوید که تور دروازه ها تعویض شده است ! گیم پلی این بازی طرفداران خاصی دارد پس وارد این محدوده نخواهم شد.صدای تماشاگران در این بازی فوق العاده پویا و بهبود یافته است.بازیکنان از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار هستند به گونه ای که دیگر به راحتی در آفساید قرار نمیگیرند.و در نهایت بین دو بازی فیفا 2012 و فوتبال تکاملی حرفه ای Pro Evolution Soccer 2012 شخصا بازی Pro Evolution Soccer 2012 انتخاب میکنم...منتظر نظرات شما عزیزان در خصوص دو رقیب جدی  Pro Evolution Soccer 2012 و 12 FIFA 2012 هستیم...

دانلود رایگان بازی Pro Evolution Soccer 2012 به همراه تعدادی پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب....


ادامه مطلب ...


 دانلود بازی شطرنج ChessBase 11

 

 

این بازی از mihandownload کپی شده.


به همراه لینک های کمکی از سه سرور MediaFire,Fileserve,Rapidshare

نام بازی: ChessBase 11
پلتفورم : pc
ژانر: Chess / Logic
سال انتشار:September , 2011 
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: ChessBase
حمایت توسط : ChessBase
درجه بندی سنی : 3
قابلیت آنلاین:دارد

ChessBase 11 عنوان دیگر از سری بازی های تازه منتشر شده در سپتامبر سال 2011 میلادی هست.عنوان اینبازی از واژه ی ایرانی ( چِس) گرفته شده است.ناشر و حامی (سازنده ی ) این بازی فوق العاده زیبا کمپانی ChessBase میباشد.بازی توسط کمپانی Activation پروتکت شد.یک رویا و داستان واقعی را با این بازی شروع کنید و از بازی شرنج خود بیش از پیش لذت ببرید. ChessBase.11 به شما یک یک بازی واقعی را ارائه میدهد.نقاط ضعف حریفان خود را یادداشت کرده و از آنها برای مراحل بعدی استفاده کنید.جا دارد اطلاعات جامعی از بازی شطرنج در اختیار شما قرار دهم. شَطرَنج بازی دو نفره‌ای است که بر روی یک صفحه با ۶۴ خانه (۳۲ خانه سیاه و ۳۲ خانه سفید) به وسیله ۳۲ مهره (۱۶ مهره سفید و ۱۶ مهره سیاه) انجام می‌شود.برخی شطرنج را یک سرگرمی می‌دانند و عدّه‌ای دیگر آن را یک ورزش رزمی ذهنی محسوب می‌کنند. موفقیت در این ورزش بیش از هر چیز به توان تحلیل و فهم انتزاعی ذهن وابسته‌است. واژه «شطرنج» تلفظ فارسی «چاتورانگا» است، کلمه‌ای که در زبان سانسکریت برای نام گذاری این بازی به کار برده می‌شود، هند جایی‌ست که معمولاً از آن به عنوان نخستین زادگاه این بازی یاد می‌شود. اگر چه بازیهای مشابهی در کره، چین، ژاپن و تایلند رواج داشته، اما شطرنج امروزی به اینبازی هندی برمی گردد که در دوره ساسانیان وارد ایران شده و آنگاه در کشورهای اسلامی، اروپا و روسیه تکامل پیدا کرده‌است.
 
برای دانلود به ادامه مطلب ... برو

 

 



ادامه مطلب ...


 

دانلود رایگان نسخه کامل بازی  Rage


.|  دانلود در قسمت هایی با حجم دو گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود برای اولین بار در ایران|•.

نسخه تست شده ، کامل ، همراه با کرک + لینک کمکی از Rapidshare , FileServe

 
این بازی از mihandownload کپی شده.
 
نام بازی: Rage
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / 3D / 1st Person
سال انتشار:October 03 , 2011 
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Bethesda Softworks
حمایت توسط : id Software
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Rage عنوان یکی از پروژه های عظیم بازی سازی در سال 2010 و 2011 میلادی هست که در تاریخ 3 اکتبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی Bethesda Softworks و توسط استودیوی id Software ساخته و حمایت شد .درست بعد از گذشت 7 سال جدیدترین عنوان id Software که استودیوی با سابقه ای هم هست ، روانه بازار شود. سایت میهن دانلود افتخار دارد تا این بازی را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران محترم خویش قرار دهد.عنوان Rage در نمایشگاه E3 امسال یکی از درخشان ترین نمایش ها را داشت.در پیرامون و محیط بازی Rage گروه ها و افراد ناشناخته و مختلفی زندگی می کنند.یکی از این گروه ها Authority هست که طبق اطلاعات ارایه شدهبر روی Mutant آزمایش های مختلفیرا انجام داده و به این وسیله نمونه های خطرناکتر و بزرگ تری از این موجودات را شکل میدهد.گیمر برای نجات کاپتان مارشال که توسط این نیروه ها به اسارت گرفته شده است باید وارد محدوده ی این گروه شود تا وی را نجات دهد.در اینجاست که گیمر در دنیایی از چالش ها گیر میکند....جالب است بدانید سازندگان بازی فوق العاده جذاب DOOM 3  در این بازی نقش داشته اند و باید منتظر ماند تا ببینیم بازی Rage نیز به سرانجام بازی DOOM3 کشیده میشود یا خیر...

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما